konzultacni sluzby sedaCharakteristika konzultačních a analytických služeb v prostředí dokumentů

Cesta k dosažení úspor a efektivnějšímu procesu práce s dokumenty vede vždy přes určitou změnu. Jenže jakou změnu přesně udělat, jak ji naplánovat, zrealizovat v čase, jak správně zkalkulovat současné i budoucí náklady a připravit kvalitní business case jako podklad pro rozhodnutí managementu?

Tyto a další otázky musí vyřešit a zodpovědět každá organizace, pokud se chce posunout správným směrem. V případě, že nemá ve svých řadách odborníky ani přístup k potřebnému know-how v dané oblasti, je zde zajímavý prostor pro spolupráci s naší společností. S více než 15 letou zkušeností v této specifické oblasti jsme schopni nabídnout různé typy služeb – jak vytvoření celkové road mapy dokumentových činností zákazníka a doporučení pro správný postup v jednotlivých oblastech, tak se můžeme zaměřit specificky pouze na dosažení optimalizace v některých konkrétních agendách jako je efektivní tiskové řešení (office fleet management), koncept digitalizace a bezpapírových procesů, zavedení DMS systémů pro elektronický oběh, správu a schvalování dokumentů či pomoci zreorganizovat procesy archivace dokumentů nebo personalizované zákaznické komunikace.

Přestože máme také komplexní realizační schopnosti a kapacity, naší spolupráci v oblasti poradenství tím nijak nepodmiňujeme. Rádi budeme spolupracovat na návrhu nového dokumentového řešení, které si následně podle svých potřeb a rozhodnutí zajistí zákazník s vybraným dodavatelem HW, SW nebo služeb.